Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

Reklamere på et produkt
Reklamere på et produkt

Hvis det oppdages en feil eller mangel, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget, eller burde oppdaget den, gi oss melding om at du vil påberope deg mangelen (reklamasjon). Fristen for å reklamere er allikevel ikke kortere enn to måneder fra det tidspunkt da du oppdaget mangelen. Reklamasjon må uansett senest skje to år etter at du overtok varen. Dersom varen eller deler av den ved vanlig bruk er ment å vare vesentlig lengre, er den seneste fristen for å reklamere fem år. Hvis du ikke reklamerer i tide, tapes retten til å gjøre mangelen gjeldende.

Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes Elbilgrossisten muntlig eller skriftlig. Av bevishensyn anbefaler vi at reklamasjonen sendes Elbilgrossisten skriftlig, primært ved å ta kontakt med Elbilgrossisten på e-post. Send oss bilder, video og så mye informasjon du kan gi om skaden(e)/feil/avvik og med henvisning til ordrenummeret det gjelder. Dette gjør det lettere for oss å finne en god løsning hurtigere.

NB! Fysisk skade dekkes ikke av reklamasjonen/garantien. All retur av varer må avtales skriftlig på forhånd og originalemballasje bes benyttet for å unngå transportskader.

Du vil få en bekreftelse på mottak av reklamasjonshenvendelsen, som vil komme på e-post. Ved retur av varen(e) ber vi deg om å vennligst fylle ut returskjemaet og tydelig merke forsendelsen med ditt ordrenummer. Behandlingstiden er normalt 7-14 dager.

For å lage en returetikett/fraktetikett gjør du følgende:

  1. Gå til retur.elbilgrossisten.no
  2. Bruk returkode: Elbilgrossisten (case sensitive)
  3. Fyll inn ditt telefonnummer - Alternativt fyller du ut din kontaktinformasjonen manuelt
  4. MERK forsendelsen med ditt ordrenummer - Dette gjøres i feltet "AVSENDERS REFERANSE (IKKE PÅKREVET)". Ditt ordrenummer står i overskriften i e-posten fra oss.
  5. Velg kollistørrelsen som passer din pakke.
  6. Kopier sendingsnummeret når fraktetiketten er opprettet
  7. Fyll ut vårt digitale returskjema.
  8. Print ut fraktetiketten og levér inn pakken til nærmeste PostNord utleveringssted

Ønsker du å bruke en annen måte å sende varen(e) er det viktig at forsendelsen må merkes med ordrenummer det gjelder og skal sendes til vår postadresse:

Elbilgrossisten AS
Gladengveien 18, 0661 Oslo

Fikk du svar på dine spørsmål?

Thank you for your feedback

Retur av vare
Angrerett